Jak szukać pracy, żeby JĄ znaleźć?

     

Opublikowany: 2014/02/12
Tagi: , , , ,

Czymkolwiek się zajmujemy, jakiekolwiek prowadzimy projekty i zadania, zawsze staramy się je jakoś zaplanować…

Dlaczego więc nie mielibyśmy zaplanować swojej KARIERY ZAWODOWEJ, a tym bardziej strategii na jej znalezienie?
W poszukiwaniu pracy PLANOWANIE odgrywa bardzo ważną rolę. Uporządkowanie działań pozwoli ci na skuteczniejsze docieranie do ofert pracy i samych pracodawców. Będziesz działał skuteczniej i szybciej.

Jak usystematyzować szukanie pracy?

  • TWÓRZ LISTY np: listy pożądanych pracodawców czy agencji rekrutacyjnych, z którymi chcesz współpracować, listy ofert, na które już wysłałeś CV
  • Szukaj ofert pracy na jednym-dwóch „portalach – agregatorach” czyli stronach www, które wyświetlają oferty z wszystkich innych dostępnych portali pracy – wówczas nie będziesz wysyłał CV na to samo stanowisko.
  • Określ RODZAJ STANOWISKA, o które się ubiegasz – łatwiej dotrzesz do tych właściwych
  • Określ PROFIL FIRM, w których chciałbyś pracować
  • Przygotuj PROFESJONALNE CV i list motywacyjny
  • Zostaw swoje CV na portalach/bazach CV
  • Opublikuj swój PROFIL ZAWODOWY na portalach społecznościowych z informacją, że szukasz pracy – goldenline.pl, linkedin.com

O spotykanych błędach w zakresie poszukiwania pracy pisaliśmy już kilka razy np. w tym artykule TUTAJ.

Systematyzacja poszukiwania pracy z pewnością pozwoli ci na skuteczniejsze poruszanie się po rynku rekrutacji i szybsze jej znalezienie.

Życzymy wielu sukcesów!

Corson.pl - doradztwo w karierze

1 komentarz do "Jak szukać pracy, żeby JĄ znaleźć?"

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *