FAQ – najczęstsze pytania

Czy musimy się spotkać, żeby zrealizować zamówienie?

W większości usług nie ma konieczności spotykania się osobiście. Wyjątek stanowią tylko:

Skąd mam wiedzieć, że otrzymane dokumenty będą spełniały moje oczekiwania?

Każde zlecenie na wykonanie dokumentów aplikacyjnych (CV i list motywacyjny) jest realizowane do osiagnięcia pełnej akceptacji ze strony Klienta.

Jak otrzymuję moje dokumenty aplikacyjne?

Każdy z Klientów, który zamawia CV i/lub list motywacyjny, otrzymuje od nas dokumenty w 2 formatach. Są to:

  • plik .doc/.docx (format pliku do odczytu/edycji w programie Microsoft Word)
  • plik .pdf (format pliku do odczytu w programie Adobe Reader)

Czy otrzymane dokumenty mogę sam edytować?

Oczywiście. Dokumenty są dostarczane w 2 formatach właśnie w tym celu.

Plik z rozszerzeniem .doc/.docx jest plikiem programu Microsoft Word i z użyciem tego programu jak najbardziej można dokument edytować.

Drugi plik, z rozszerzeniem .pdf, jest gotowym dokumentem, który sugerujemy wysyłać do firm rekrutacyjnych.

Jak można opłacić zamówioną usługę/produkt?

Zamówienie może być opłacone na kilka sposobów. Wiecej informacji znajduje się tutaj.